Kč
Košík
Košík je prázdný

Administrativní pracovník/ce účetního oddělení

Bavila by tě práce v oblasti ekonomiky, ale nemáš potřebné zkušenosti? Chtěl/a bys poznat účetnictví pohledem velké firmy? Hledáš práci, kde nasbíráš zkušenosti a rozvineš své ekonomické schopnosti? Pak neváhej a přidej se k našemu týmu jako administrativní pracovník/nice. Na začátku nám pomůžeš s nutnou administrativou na oddělení a v budoucnu se můžeš stát účetní/m!

Brno
career.full_time
career.graduate_badge

Bude to jízda!

Co Vás na této pozici čeká?

  • prvotní evidence faktur v Helios Orange bez účtování
  • evidence pošty
  • dohledávání faktur u pravidelných plateb
  • archivace a zakládání dokumentů
  • podpora jednotlivých účetních jako skenování dokladů a třeba i skartace
Co Vás na této pozici čeká?

Je to práce, kterou si zamiluješ

Co očekáváme?

  • minimálně SŠ vzdělání ukončené maturitou (nejlépe ekonomického směru)
  • znalost práce s PC (zejména MS Office)
  • znalost práce s MS Office
  • preciznost a spolehlivost
  • znalost AJ nebo NJ slovem i písmem výhodou
Co očekáváme?

Na co se můžete těšit?

  • stabilní zaměstnání u prosperující firmy
  • příležitost k seberealizaci a získání nových zkušeností
  • práci v příjemném a přátelském kolektivu
  • pestrý systém firemních benefitů (Cafetérie, Multisport karta, jazykové a vzdělávací kurzy, slevy na firemní produkty… )
  • pro věrné zaměstnance nabízíme dny volna navíc
  • flexibilní pracovní doba a pracoviště přímo v centru Brna
Na co se můžete těšit?

Začni pracovat pro nejoblíbenějšího dopravce v ČR

Firemní benefity

Světový dopravce

Agilní vývoj

Slevy na cestování