Chcete být součástí týmu v oblasti zákaznického servisu? Hledáme komunikativního kolegu, který se bude podílet na poskytování péče našim klientům.
Brno
career.full_time
career.graduate_badge
Co bude vaší náplní práce?
poskytování podpory cestujícím (pasivní linka call centra) - především v oblasti autobusové a vlakové dopravy
efektivní komunikace se zákazníky - telefonicky a emailem
podpora a péče pro klienty
práce s interními systémy
zpracování běžné administrativy
Jakou máme představu o kandidátovi?
vyhovují mu 8hod. směny (7-15:30, 8-16:30, 9:30-18, 11:30-20, 13:30-22, 14:30-23, převážně ranní směny + 2 dny o víkendu nebo jeden celý víkend za měsíc)
je vám blízká práce se zákazníky - možnost pomoci a řešení jejich problémů jsou vaši prioritou
máte schopnost naslouchat, vcítit se do druhých
dokážete pohotově řešit dotazy a kvalitně předávat informace
dorozumíte se s anglicky hovořícím klientem
Proč se Vám u nás bude líbit?
dáme Vám možnost získat nové zkušenosti
získáte samostatnou a zodpovědnou práci v přátelském kolektivu
bude to první pozice u nás, ale nemusí být poslední
nabídneme Vám širokou škálu benefitů (stravenkový paušál, dny volna navíc, slevy na firemní produkty, Multisportkartu, Cafeterii aj.)
pracovat budete v centru Brna v historické budově Domu pánů z Lipé