Košík
Košík je prázdný

Operátor/ka zákaznického centra dopravy

Chcete být součástí týmu v oblasti zákaznického servisu? Hledáme komunikativního kolegu, který se bude podílet na poskytování péče našim klientům.

Brno
career.full_time
career.graduate_badge

Co bude vaší náplní práce?

  • poskytování podpory cestujícím (pasivní linka call centra) - především v oblasti autobusové a vlakové dopravy
  • efektivní komunikace se zákazníky - telefonicky a emailem
  • podpora a péče pro klienty
  • práce s interními systémy
  • zpracování běžné administrativy
Co bude vaší náplní práce?

Jakou máme představu o kandidátovi?

  • vyhledává 12 hod. směny (8:00 hod. - 20:00 hod., krátký/dlouhý týden nebo dle domluvy)
  • je vám blízká práce se zákazníky - možnost pomoci a řešení jejich problémů jsou vaši prioritou
  • máte schopnost naslouchat, vcítit se do druhých
  • dokážete pohotově řešit dotazy a kvalitně předávat informace
  • dorozumíte se s anglicky hovořícím klientem
Jakou máme představu o kandidátovi?

Proč se Vám u nás bude líbit?

  • dáme Vám možnost získat nové zkušenosti
  • získáte samostatnou a zodpovědnou práci v přátelském kolektivu
  • bude to první pozice u nás, ale nemusí být poslední
  • nabídneme Vám širokou škálu benefitů (stravenkový paušál, dny volna navíc, slevy na firemní produkty, Multisportkartu, Cafeterii aj.)
  • pracovat budete v centru Brna v historické budově Domu pánů z Lipé
Proč se Vám u nás bude líbit?

firemní benefity

mezinárodní dopravce

slevy na jízdenky

možnost vzdělávat se

;