Kč
Košík
Košík je prázdný
Garance včasného příjezdu

Garance včasného příjezdu

Cestování s RegioJetem si užijete. V případě zpoždění dostanete kompenzaci.

Nadstandardní služba pro všechny, kdo cestují RegioJetem

V RegioJetu se snažíme na sobě neustále pracovat, zlepšovat servis v našich vlacích i autobusech a dělat maximum pro vaši spokojenost. Záleží nám vždy na tom, abyste do cíle své cesty dojeli bezpečně, včas a také v dobré náladě.

Nyní vám garantujeme kompenzaci části nebo i celého jízdného, pokud okolnosti na trati či silnici nedovolí včasný příjezd žlutého spoje do konečné destinace. V rámci ojedinělé a v Evropě unikátní služby Garance včasného příjezdu můžete dostat zpět až 100 % z ceny vaší jízdenky.

Kolik vám vrátíme? Je to jednoduché!

V následující tabulce si najdete linku, kterou jste cestovali. Délka a typ vašeho zpoždění pak určí, kolik procent z jízdného vám vrátíme.

Příslušnou částku vám automaticky pošleme na jízdenku – nemusíte nic hlídat, vyplňovat a o nic žádat. A je jen na vás, zda si kompenzaci vyzvednete v hotovosti na některém z našich prodejních míst, nebo ji použijete na další jízdu.

Nejen z tohoto důvodu doporučujeme, abyste si vyřídili naši Kreditovku, kde se vám kompenzace jednoduše připíše ke kreditu.

Kolik vám vrátíme? Je to jednoduché!

Zaviněné nebo nezaviněné zpoždění?

Výše kompenzace závisí na tom, zda je zpoždění zaviněné nebo nezaviněné. Zaviněná zpoždění jsou ta, která vznikla například z důvodu poruchy našich vozů. Nezaviněná zpoždění jsou pak všechna ostatní, která nevznikla ze strany autobusů nebo vlaků RegioJet, například kalamity či opravy nebo nehody na silnicích a železnicích, s výjimkou zpoždění u mezinárodních autobusových linek způsobeném pasovou, zdravotní nebo jinou kontrolou. V případě kombinace zaviněného a nezaviněného zpoždění je rozhodující, které zpoždění bylo vyšší. Kompenzace nelze sčítat, maximální výše kompenzace je 100 % jízdného. Informaci o tom, jestli je zpoždění zaviněné nebo nezaviněné, vám sdělí stevardka ve vlaku či autobuse vždy při vyhlášení zpoždění, spolu s důvody proč zpoždění vzniklo.

Rozdělení vlakových a autobusových linek RegioJetu podle doby jízdy

Doba jízdy linky do 1.30 hod.

Nezaviněné zpožděníZaviněné zpoždění
31-90 min. 25 % z jízdného31-60 min. 50 % z jízdného
91 a více min. 100 % z jízdného61 a více min. 100 % z jízdného


Platí pro linky

  • Brno–Olomouc
  • Olomouc–Zlín
  • Praha–Most
  • Praha–Liberec
  • Praha–Plzeň
  • Bratislava–Vídeň

Doba jízdy linky 1.31 hod. – 3.00 hod.

VLAK

Nezaviněné zpožděníZaviněné zpoždění
60–119 min.25 % z jízdného46–90 min.50 % z jízdného
120 a více min.100 % z jízdného91 a více min.100 % z jízdného


AUTOBUS

Nezaviněné zpožděníZaviněné zpoždění
61–120 min.25 % z jízdného46–90 min.50 % z jízdného
121 a více min.100 % z jízdného91 a více min.100 % z jízdného


Platí pro linky

  • Praha–Brno (autobusová linka)
  • Brno–Vídeň
  • Brno–Zlín
  • Praha–Chomutov
  • Vídeň–Budapešť
  • Krakov–Ostrava
  • Brno–Bohumín
  • Praha – Český Krumlov
  • Praha–Jirkov
  • Praha – Karlovy Vary
  • Praha–Chomutov–Jirkov–Most
  • Zvolen–Vrútky
  • Brno – Frýdek-Místek
  • Kolín – Ústí nad Labem

Doba jízdy linky 3.01 hod. – 5.00 hod.

VLAK

Nezaviněné zpožděníZaviněné zpoždění
60–119 min.25 % z jízdného31–59 min.10 % z jízdného
120–180 min.50 % z jízdného60–119 min.50 % z jízdného
181 a více min.100 % z jízdného120 a více min.100 % z jízdného


AUTOBUS

Nezaviněné zpožděníZaviněné zpoždění
91–180 min.25 % z jízdného61–120 min.50 % z jízdného
181 a více min.100 % z jízdného121 a více min.100 % z jízdného


Platí pro linky

  • Praha–Berlín
  • Praha–Bratislava (autobusová/vlaková linka)
  • Praha–Havířov
  • Praha–Cheb
  • Praha–Brno (vlaková linka)
  • Praha–Bohumín
  • Praha–Návsí
  • Praha–Brno–Vídeň
  • Praha–Opava
  • Brno–Ostrava
  • Praha–Znojmo
  • Praha–Mnichov

Doba jízdy linky nad 5.01 hod.

VLAK

Nezaviněné zpožděníZaviněné zpoždění
60–119 min.25 % z jízdného60–119 min.25 % z jízdného
120–240 min.50 % z jízdného120–180 min.50 % z jízdného
241 a více min.100 % z jízdného181 a více min.100 % z jízdného


AUTOBUS

Nezaviněné zpožděníZaviněné zpoždění
121–240 min.25 % z jízdného121–180 min.50 % z jízdného
241 a více min.100 % z jízdného181 a více min.100 % z jízdného


Platí pro linky

  • Praha–Řím
  • Praha–Amsterdam
  • Praha–Budapešť
  • Praha–Londýn
  • Praha–Lyon
  • Praha–Paříž
  • Praha–Split (autobusová linka)
  • Praha–Curych
  • Vídeň–Brno–Praha
  • Vídeň–Krakov
  • Praha–Košice
  • Praha–Bratislava–Žilina
  • Praha–Vídeň–Győr–Budapešť
Zaviněné i nezaviněné zpoždění
60–119 min.25 % z jízdného
120 a více min.50 % z jízdného


Platí pro linky

  • Praha–Košice
  • Praha–Bratislava
  • Praha–Vídeň
  • Praha–Bratislava–Žilina
  • Praha–Vídeň–Győr–Budapešť

Mezinárodní vlaky je kompenzační skupinou pouze pro cestující na mezinárodních trasách vlaků RegioJet. V případě, že vychází vaše kompenzace vyšší dle skupiny Doba jízdy linky 3.01 hod. – 5.00 hod. nebo skupiny Doba jízdy linky nad 5.01 hod., vrátíme vám jízdné dle těchto skupin.

Doplňující informace

  • Doba jízdy linky je časový údaj z jízdního řádu pro konkrétní linku, kterou jste cestovali.
  • Maximální výše kompenzace je 100 % jízdného.
  • V případě, že cestujete autobusovým spojem a zpoždění je předem ohlášeno ještě před odjezdem, nárok na kompenzaci nevzniká. Máte možnost jízdenku buď bezplatně stornovat (do příjezdu zpožděného spoje), nebo vyčkat na zpožděný spoj bez nároku na kompenzaci.
  • Pokud cestujete vlakovým spojem a zpoždění je předem ohlášeno ještě před odjezdem, nárok na kompenzaci v příslušné výši vám vzniká vždy.
  • Při nákupu vlakové jízdenky i přes informaci, že vlakový spoj bude opožděn, nevzniká nárok na náhradu další škody (např. proplacení návazného spoje jiných dopravců). Taktéž při stornování vlakové jízdenky z důvodu zpoždění nárok na náhradu další škody nevzniká.
  • Garance včasného příjezdu: Včas, nebo levněji!

Garance včasného příjezdu se vztahuje pouze na spoje provozované STUDENT AGENCY k.s. a RegioJet a.s., nevztahuje se na spoje provozované jakýmkoliv jiným dopravcem (například SAD Prešov a podobně). Garance včasného příjezdu neplatí pro vlakové linky RegioJetu v Ústeckém kraji.

Často kladené otázky

  • Musím si požádat o kompenzaci sám nebo mi je kompenzovaná částka vrácena automaticky?

  • Do jaké doby mohu kompenzovanou částku vybrat?

  • Cestuji autobusem RegioJetu. Kdy nemám na kompenzaci nárok?

  • Kdy se kompenzace jízdného nevyplácí?

  • Koupil/a jsem si jízdenku na vlak RegioJetu i přesto, že již bylo vyhlášeno zpoždění. Ujel mi návazný spoj. Mám nárok na náhradu škody?

  • Vzhledem k vyhlášenému zpoždění jsem se rozhodl/a vlakem RegioJetu necestovat. Následně mi propadla jízdenka i na návazný spoj jiného dopravce. Bude mi tato škoda proplacena?

  • Příklad 1

  • Příklad 2

Chcete nám svůj dotaz raději napsat nebo se poradit osobně?

Nenašli jste odpověď na váš problém? Potřebujete vyřešit konkrétní situaci přesně vám na míru? Napište nám e-mail nebo zavolejte na telefonní číslo +420 222 222 221.