V RegioJetu se snažíme na sobě neustále pracovat, zlepšovat servis v našich vlacích i autobusech a dělat maximum pro vaši spokojenost. Záleží nám vždy na tom, abyste do cíle své cesty dojeli bezpečně, včas a také v dobré náladě.
Nyní vám garantujeme kompenzaci části nebo i celého jízdného, pokud okolnosti na trati či silnici nedovolí včasný příjezd žlutého spoje do konečné destinace. V rámci ojedinělé a v Evropě unikátní služby Garance včasného příjezdu můžete dostat zpět až 100 % z ceny vaší jízdenky.
V následující tabulce si najdete linku, kterou jste cestovali. Délka a typ vašeho zpoždění pak určí, kolik procent z jízdného vám vrátíme.
Příslušnou částku vám automaticky pošleme na jízdenku – nemusíte nic hlídat, vyplňovat a o nic žádat. A je jen na vás, zda si kompenzaci vyzvednete v hotovosti na některém z našich prodejních míst, nebo ji použijete na další jízdu.
Nejen z tohoto důvodu doporučujeme, abyste si vyřídili naši Kreditovku, kde se vám kompenzace jednoduše připíše ke kreditu.
Výše kompenzace závisí na tom, zda je zpoždění zaviněné nebo nezaviněné. Zaviněná zpoždění jsou ta, která vznikla například z důvodu poruchy našich vozů. Nezaviněná zpoždění jsou pak všechna ostatní, která nevznikla ze strany autobusů nebo vlaků RegioJet, například kalamity či opravy nebo nehody na silnicích a železnicích, s výjimkou zpoždění u mezinárodních autobusových linek způsobeném pasovou, zdravotní nebo jinou kontrolou. V případě kombinace zaviněného a nezaviněného zpoždění je rozhodující, které zpoždění bylo vyšší. Kompenzace nelze sčítat, maximální výše kompenzace je 100 % jízdného. Informaci o tom, jestli je zpoždění zaviněné nebo nezaviněné, vám sdělí stevardka ve vlaku či autobuse vždy při vyhlášení zpoždění, spolu s důvody proč zpoždění vzniklo.
Nezaviněné zpoždění | Zaviněné zpoždění |
---|---|
31-90 min. 25 % z jízdného | 31-60 min. 50 % z jízdného |
91 a více min. 100 % z jízdného | 61 a více min. 100 % z jízdného |
Garance včasného příjezdu se vztahuje pouze na spoje provozované STUDENT AGENCY k.s. a RegioJet a.s., nevztahuje se na spoje provozované jakýmkoliv jiným dopravcem (například SAD Prešov a podobně). Garance včasného příjezdu neplatí pro vlakové linky RegioJetu v Ústeckém kraji.
Nenašli jste odpověď na váš problém? Potřebujete vyřešit konkrétní situaci přesně vám na míru? Napište nám e-mail nebo zavolejte na telefonní číslo +420 222 222 221.