Košík
Košík je prázdný

Garance včasného příjezdu

Cestování s RegioJetem si užijete. V případě zpoždění dostanete kompenzaci.

Služba pro cestující s RegioJet jízdenkou

V RegioJetu se snažíme na sobě neustále pracovat, zlepšovat servis v našich vlacích i autobusech a dělat maximum pro vaši spokojenost. Záleží nám vždy na tom, abyste do cíle své cesty dojeli bezpečně, včas a také v dobré náladě.

Nyní vám garantujeme kompenzaci části nebo i celého jízdného, pokud okolnosti na trati či silnici nedovolí včasný příjezd žlutého spoje do konečné destinace. V rámci ojedinělé a v Evropě unikátní služby Garance včasného příjezdu můžete dostat zpět až 100 % z ceny vaší jízdenky.

Kolik vám vrátíme? Je to jednoduché!

V následující tabulce si najdete linku, kterou jste cestovali. Délka a typ vašeho zpoždění pak určí, kolik procent z jízdného vám vrátíme.

Příslušnou částku vám automaticky pošleme na jízdenku – nemusíte nic hlídat, vyplňovat a o nic žádat. A je jen na vás, zda si kompenzaci vyzvednete v hotovosti na některém z našich prodejních míst, nebo ji použijete na další jízdu.

Nejen z tohoto důvodu doporučujeme, abyste si vyřídili naši Kreditovku, kde se vám kompenzace jednoduše připíše ke kreditu.

včas, nebo levněji.jpg

Zaviněné nebo nezaviněné zpoždění?

Výše kompenzace závisí na tom, zda je zpoždění zaviněné nebo nezaviněné. Zaviněná zpoždění jsou ta, která vznikla například z důvodu poruchy našich vozů. Nezaviněná zpoždění jsou pak všechna ostatní, která nevznikla ze strany autobusů nebo vlaků RegioJet, například kalamity či opravy nebo nehody na silnicích a železnicích, s výjimkou zpoždění u mezinárodních autobusových linek způsobeném pasovou, zdravotní nebo jinou kontrolou. V případě kombinace zaviněného a nezaviněného zpoždění je rozhodující, které zpoždění bylo vyšší. Kompenzace nelze sčítat, maximální výše kompenzace je 100 % jízdného. Informaci o tom, jestli je zpoždění zaviněné nebo nezaviněné, vám sdělí stevardka ve vlaku či autobuse vždy při vyhlášení zpoždění, spolu s důvody proč zpoždění vzniklo.

Rozdělení vlakových a autobusových linek RegioJetu podle doby jízdy

Doba jízdy linky do 1h 30m

Nezaviněné zpožděníZaviněné zpoždění
31-90 min. 25 % z jízdného31-60 min. 50 % z jízdného
91 a více min. 100 % z jízdného61 a více min. 100 % z jízdného


Platí pro linky

  • Brno–Olomouc
  • Olomouc–Zlín
  • Praha–Liberec
  • Bratislava–Vídeň
  • Doba jízdy linky je časový údaj z jízdního řádu pro konkrétní linku, kterou jste cestovali.
  • Maximální výše kompenzace je 100 % jízdného.
  • V případě, že cestujete autobusovým spojem a zpoždění je předem ohlášeno ještě před odjezdem, nárok na kompenzaci nevzniká. Máte možnost jízdenku buď bezplatně stornovat (do příjezdu zpožděného spoje), nebo vyčkat na zpožděný spoj bez nároku na kompenzaci.
  • Pokud cestujete vlakovým spojem a zpoždění je předem ohlášeno ještě před odjezdem, nárok na kompenzaci v příslušné výši vám vzniká vždy.
  • Při nákupu vlakové jízdenky i přes informaci, že vlakový spoj bude opožděn, nevzniká nárok na náhradu další škody (např. proplacení návazného spoje jiných dopravců). Taktéž při stornování vlakové jízdenky z důvodu zpoždění nárok na náhradu další škody nevzniká.

Doplňující informace

Často kladené otázky

  • Musím si požádat o kompenzaci sám nebo mi je kompenzovaná částka vrácena automaticky?

  • Do jaké doby mohu kompenzovanou částku vybrat?

  • Cestuji autobusem RegioJetu. Kdy nemám na kompenzaci nárok?

  • Kdy se kompenzace jízdného nevyplácí?

  • Koupil/a jsem si jízdenku na vlak RegioJetu i přesto, že již bylo vyhlášeno zpoždění. Ujel mi návazný spoj. Mám nárok na náhradu škody?

  • Vzhledem k vyhlášenému zpoždění jsem se rozhodl/a vlakem RegioJetu necestovat. Následně mi propadla jízdenka i na návazný spoj jiného dopravce. Bude mi tato škoda proplacena?

  • Příklad 1

  • Příklad 2

Chcete nám svůj dotaz raději napsat nebo se poradit osobně?

Nenašli jste odpověď na váš problém? Potřebujete vyřešit konkrétní situaci přesně vám na míru? Napište nám e-mail nebo zavolejte na telefonní číslo +420 222 222 221.

;