Košík
Košík je prázdný

Před cestou

  • Jak si koupím jízdenku na vlak nebo autobus RegioJetu?

  • Potřebuji stornovat svou jízdenku. Jak na to?

  • Musím mít vytištěnou jízdenku?

  • Je možné udělat rezervaci a poté zaplatit jízdenku ve vlaku či v autobuse?

  • Mohu si koupit jízdenku bez předchozí rezervace až u autobusu?

  • Mohu si koupit jízdenku bez předchozí rezervace až ve vlaku?

  • Jak si změním údaje na Kreditové jízdence?

  • Mohu v autobusech a ve vlacích platit platební kartou?

  • Jak najdu zastávku, kde mám nastoupit?

  • Jak poznám, jestli je sedadlo po/proti směru jízdy vlaku?

  • Chceme cestovat ve skupině, je to možné?

  • Od kolika let může dítě cestovat v autobuse či vlaku bez doprovodu?

  • K čemu slouží plná moc?

  • Je možné použít autosedačku?

  • Jak mohu přepravit zvíře ve vlacích RegioJetu?

  • Jak mohu přepravit zvíře v autobusech RegioJetu?

  • Jak mohu přepravit své jízdní kolo ve vlaku a v autobuse?

  • Jak cestovat vlakem s kočárkem?

  • S jakými doklady můžete cestovat do zahraničí?

  • Chceme si pronajmout žlutý autobus na zájezd/firemní akci/školní výlet/soukromou akci. Poradíte mi, jak na to?

Na cestě

  • Bude na mě autobus či vlak čekat pokud budu mít zpoždění?

  • Vlak/autobus mi ujel „před nosem“, vrátíte mi peníze za jízdenku?

  • Jaké jsou poskytované služby a vybavenost autobusů?

  • Jaká je dostupnost připojení k Wi-Fi síti?

  • Můj autobus/vlak měl zpoždění, budu mít nárok na vrácení jízdného (kompenzaci)?

  • Musím o kompenzaci žádat nebo mi je kompenzovaná částka vrácena automaticky?

  • Kde si můžu vyzvednout vykompenzovanou částku v hotovosti?

Po cestě

  • Jak získám daňový doklad k jízdence?

  • K čemu slouží elektronický dotazník, který obdržíte po projetí vaší cesty?

  • Jak můžu podat podnět či stížnost?