Kč
Košík
Košík je prázdný

Nabízíme

  • pohodlné polohovatelné kožené sedačky s podhlavníky a vlastním stolkem
  • prostorné kupé pouze pro 4 osoby
  • tiché kupé
  • zásuvka 230 V pro každé sedadlo
  • zdarma Wi-Fi

Služby na celou cestu

Při nástupu

  • balená voda Rajec
  • 100% pomerančový džus Rio nebo Bohemia Sekt Brut
  • denní tisk a časopisy
  • časopis Žlutý
  • zábavní portál na vlastním zařízení (sluchátka k zakoupení za 10 Kč)


V průběhu jízdy

  • italská káva illy (espresso, lungo, latte macchiato, cappuccino)
  • na požádání čaje Oxalis nebo čaj z čerstvé máty


Na nádraží

  • parkování

Průvodce servisem v tarifu Business

Prohlédnout PDF

Služby na palubě

  • Změna nebo storno jízdenky 15 min. před odjezdem zdarma.
  • Asistence při nástupu do vlaku, na požádání vyhledání sedadla a pomoc při uložení zavazadel do určených prostor, poskytování informací.
  • Obsluha na místo, vybrané nápoje zdarma a občerstvení z palubního menu*. Zdarma denní tisk a časopisy.
  • Pomoc cestujícím s omezenou schopností pohybu a orientace. Cestující s jízdenkou v tarifu ZTP mohou pro usnadnění nástupu a výstupu využít mobilní plošinu.
  • Veřejná síť „Regiojet - zluty“ a Zábavní portál, na kterém můžete sledovat filmy a zpravodajství, poslouchat podcasty, číst knihy, hrát hry.

Rozhodli jste se cestovat v tarifu Business, v němž je vaše spokojenost a pohodlí naší prioritou. Náš prémiový tarif ocení všichni, kdo chtějí čas strávený cestováním aktivně využít k práci nebo odpočinku. Tomu odpovídá vybavení vozů polohovatelnými koženými sedadly s vlastní zásuvkou 230 V a stolky uzpůsobenými pro notebook či jedení.

Přednostní obsluha klientů patří k dalším výhodám zpříjemňujícím přepravu. V průběhu celé cesty je k dispozici palubní personál připravený kdykoliv vyhovět vašim přáním – ať už jde o poskytnutí informací nebo o objednávku z palubního menu.

*Nákup občerstvení můžete uhradit v hotovosti v českých korunách nebo eurech (na mezinárodních vlakových linkách).

Cestující bere na vědomí, že případné poskytnutí inzerovaných nadstandardních služeb, zejména teplých a studených nápojů, občerstvení, připojení k Wi-Fi, připojení k zábavnímu portálu, denního tisku, asistence stewarda/ky a dalších marketingových bonusů, je zcela v dispozici dopravce a cestujícímu uzavřením přepravní smlouvy nevzniká nárok na jejich poskytnutí. V případě nedostatečného časového prostoru pro obsluhu nebo při vzniku nepříznivých okolností není tento servis nabízen. Vyjma linky R8 Brno-Bohumín nevzniká nárok na výše uvedené služby cestujícím využívajícím spoje integrovaného dopravního systému Moravskoslezského kraje ODIS dle tarifu ODIS ve spojích kategorie RJ.