Při nástupu
Z vozíku
Na nádraží
O vaši spokojenost při cestách na žlutých linkách se postarají naše stevardky a stevardi (1 stevard/ka může mít na starosti více vozů). Obsluha v tarifu Standard probíhá nejprve z vozíku, a to po odjezdu z Prahy a Brna (pouze ranní spoj 1042 ve směru na Prahu). Objednávka kávy illy, kterou klientům nabízíme zdarma, a dalšího občerstvení z palubního menu následuje většinou 40 – 60 minut po servisu z vozíku. Naši stevardi přednostně začínají s objednávkami občerstvení ve vozech vyšších tarifů (Business a Relax).
*Nákup občerstvení můžete uhradit v hotovosti v českých korunách nebo eurech (na mezinárodních vlakových linkách).
Cestující bere na vědomí, že případné poskytnutí inzerovaných nadstandardních služeb, zejména teplých a studených nápojů, občerstvení, připojení k Wi-Fi, připojení k zábavnímu portálu, denního tisku, asistence stewarda/ky a dalších marketingových bonusů, je zcela v dispozici dopravce a cestujícímu uzavřením přepravní smlouvy nevzniká nárok na jejich poskytnutí. V případě nedostatečného časového prostoru pro obsluhu nebo při vzniku nepříznivých okolností není tento servis nabízen. Zároveň platí, že si RegioJet vyhrazuje právo usadit cestující v případě provozních komplikacích na jiné sedadlo než měl cestující rezervován. Do třídy standard spadá i vůz Internet Café. Vyjma linky R8 Brno-Bohumín nevzniká nárok na výše uvedené služby cestujícím využívajícím spoje integrovaného dopravního systému Moravskoslezského kraje ODIS dle tarifu ODIS ve spojích kategorie RJ.